Sorry that our microphones had an issue at the beginning. My son kept smiling during the lesson. He said that he enjoyed the lesson a lot. Thank you.
Koharu
2023-02-25 02:32
(This user has no text comment.)
Sara
2023-02-24 23:45
(This user has no text comment.)
Hannah
2023-02-24 17:25
(This user has no text comment.)
Vaneice
2023-02-24 16:27
(This user has no text comment.)
Shota
2023-02-24 15:26
(This user has no text comment.)
Jasper
2023-02-24 13:57
(This user has no text comment.)
Peter
2023-02-24 13:30
(This user has no text comment.)
yuki
2023-02-23 15:04
50ptでいいんですかと思うくらい素敵な先生!
レッスン中何度も「Ms. Yukino」と名前を呼んでくれ、少し詰まりながら言いきったら必ず褒めてくれ、慣れてきて口が回るようになったらスピードアップしてくれて。雰囲気、発音、レベル感全てにおいて文句なしでした。すごい。
レッスンの最後にトロフィーをもらえたのも初めてで(大人なので笑)、とっても嬉しかったです。
I really enjoyed her lesson. Thank you so much!