40ptは安すぎ。80ptくらい払いたいし、評価も星5つでは足りません。いつも内容の濃いレッスンをしてくれます。化学分野などの知識も豊富でパラフレーズの引き出しも多く、英語圏の文化も深く理解されているので、毎回とても有意義なディスカッションができて、モチベーションも上がります。感謝。
Thank you so much for the meaningful class every time. You’re very knowledgeable, open-minded, meticulous, friendly and funny. The best teacher ever. Five star is not enough and 40pt is too cheap for your lesson. Hundrrred! For examploo! Naa koy iro! Salamat kaayo!